Hotellet!

Nu är jag äntligen på hotellet!
Jag har tagit massor med bilder men de tog jag med kameran så tyvärr kan ni onte få se dem. Iklädd blå converse, gul och vit randig tröja och jeansshorts har jag nu vandrat/åkt buss runt nästan hela Köpenhamn. Mamma och pappa bestämde art vi inte skulle shoppa något idag, så det blir imorgon. 
Jag har vandrat längs Strøgen, fotograferat Den lilla sjöjungfrun, ätit Smørbrø och åkt turistbuss. Kul har det varit men ganska ont i fötterna har jag. 
Det här blev sista inlägget från mig, jag hoppas det var bra, jag har ju aldrig gjort det här förrut. Glöm inte besöka min blogg bybonnie.blogg.se
Nu ska jag läsa Stolthet och fördom och zombier, iklädd morgonrock och sen ska jag duscha och gå och äta middag.
Puss och kram
Bonnie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0