Amanda Sörling

Hejhej!
 
Jag heter som sagt Amanda Sörling. har drivit den här bloggen ganska länge, men tog bort alla inlägg och nu ska jag börja om på nytt! :)
Jag är en tjej på 12 år och älskar Justin Bieber över allt annat! Alla bilder fotar jag med min systemkamera, en Nikon D5100 + Nikkor 18-55mm
Hoppas ni tycker bloggen är rolig/bra att läsa och jag hoppas ni stannar! :) 
 
Mina intressen är att åka skidor, fota, rida, sjunga, dansa och lyssna på musik!
Jag lyssnar endast på Justin Bieber musik (och liten annan musik brukar också komma in!)
 
Här i min blogg får ni läsa om lite allt möjligt. Min vardag, musik, hiss/diss och mer! :) Jag läser många bloggar själv: Keela, Caty, Hofh, Kandylandy, Epicfaiil och Moas blogg! 
 
Hoppas ni gillar det!
 
kram!
 


Kommentarer
Elise

Jättefin blogg, VAd har du gjort idag? :)

2012-07-23 @ 17:54:17
URL: http://eleii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0