Copenhagen!

Just nu går jag nog runt på gatorna i Köpenhamn, jag älskar Köpenhamn det är så fint där. Jag och min familj brukar åka till Danmark en gång om året, för vi har landställe i Skåne så det är bara en timme till Danmark. 
Väl i Köpenhamn hade vi olika önskemål, jag vill gå till Abercrombie & Fitch. Jag är ingen Abercrombie eller Hollister-nörd, jag vill mest gå dit för jag har liksom aldrig varit där. Kanske jag faktiskt hittar något fint, kanske inte.
Mamma brukar vilja gå till en slags galleria som jag inte minns vad den heter och min syster vill nog åka och bada. Så det blir nog lite blandat skulle jag tro.
Nun( i skrivande stund) måste jag göra iordning det sista, packa lite, borsta tänderna och välja skor. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0